Alap és mesterképzési tanulmányait a Pécsi Tudományegyetem Pszichológia tanszékén végezte fejlődés- és klinikai gyermekpszichológia szakirányon. Az egyetemi évei alatt kutatást végezett a gyerekek érzelmi diszkriminációs képességével kapcsolatban. Több nemzetközi és hazai konferencián is bemutatta a kutatási eredményeit, és mesterképzési szakdolgozatát is ebben a témában írta.
A tanulmányai folytatásaként gyerekekre és fiatalokra specializálódva kognitív viselkedésterápiás módszerspecifikus képzést végeztt a VIKOTE Kognitív és Sématerápiás Központ szervezésében. Ennek a szemléletnek a lényege, hogy megváltoztassa a kihívást jelentő helyzetekre adott válaszreakciókat, illetve új jelentéssel ruházza fel ezeket a szituációkat, ezzel segítve elő egy adaptívabb megküzdési módot.
Szakmai tapasztalatait iskolapszichológusként is bővítette. Tapasztalatai rávezették, hogy a gyerekekkel való munka során rendkívül fontos a gyerekek életében résztvevő személyek aktív közreműködése és támogatása, ezért klienseivel ennek jegyében dolgozik.
Iskolapszichológusi munkája mellett pszichológiai tanácsadást és konzultációt is tart, amelyben szerepet kap a kognitív viselkedésterápiás szemlélet.